Forum - Edebiyat, Eğitim, Genel Kültür Forumu - vBulletin

Toplam 1 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 1 arasi kadar sonuc gösteriliyor
dqw
  1. #1
    Üye
    Üyelik tarihi
    Haziran.2016
    Mesajlar
    4

    Standart Barış Bayrak ' Bakalım



    Valla hocam ne yalan söyliyim trafik vardı
    Otobüse binemedim, yürüdüm.
    Haklısın, en yakın benim evim,
    Hatta öyle ki pencereden tükürsem vitrine denk gelicek.
    Yavaş yürüdüm hocam,
    Bütün cevaplarımı hazırladım,
    Sorucaktınız nerde kaldığımı;
    'Gece midem bulandı, biraz fazla içmişim balkona zor yetiştim,
    E haliyle o kafayla temizlemeye çalışsam yine kusucam,
    Sabaha bıraktım, boktan bi baş ağrısıyla sildim balkonu,
    Hatta hocam az daha yine kusuyordum,
    yarı da bıraktım bu sebeple temizliği.
    Mutfağa geçip bi bardak su içtim,
    yarısını tükürdüm.
    İğrenç bi şarkı yazdım,
    Ama gerçekten iğrenç bi şarkı yazdım,
    İçinde, böyle mavi mavi evlerden, kırmızı bulutlardan falan söz ettiğim
    Çok iğrenç bi şarkı yazdım,
    Kayıt alırım dedim, sonra vazgeçtim,
    Bu sebeple yürüdüm hocam' diyecektim.
    Ama ondan da vazgeçtim,
    Çünkü kusmadım, midem de bulanmadı.
    Ama çok içtim, yine para kazandı bizden Volkan Bey
    Pazarlığa girdik bi ara, dedim; 'bırak biraz da cebimize kalsın'
    'Yok dedi, olmaz,
    Yarın geç kalıcaksın zaten,
    Bi ton sebep üreticeksin hocama' dedi Volkan Bey.
    Ha, çok selam söylediler hocam,
    Buyrun bu zarfı size gönderdi,
    iki hafta evvelinden hazırlamış.
    İçinde, geç kalmamın asıl sebebi yazıyomuş söylediğine göre.
    Hocam ben anlam veremiyorum,
    Bi insanın arkadaşı, bi kaç galon alkole bu kadar para alır mı?
    E aldı diyelim, bu zarf neyin nesi?
    Kızdım Volkan beye dün akşam,
    Sırf o yüzden bugün biraz yürüdüm.
    Zarfı açsam mı açmasam mı diye düşündüm yürürken
    Hatta hocam görüceksiniz, kenarından biraz açmaya çalıştım,
    Bakın bakın, yırtık, şurası
    Sonra vazgeçtim tabi.
    Volkan bey ne bilir ki beni.
    Yo alışkanlık edinmiyorum geç kalmaları,
    Bi kaç planım vardı hocam, bişeyler yapıcam da, bakalım.
    Yo, yo, işten ayrılmaya yönelik değil, nerden çıkartıyosunuz.
    Daha kişisel,bi kaç düşünce.
    Aramızda kalsın sistemde bi açık yakaladım da,
    Hazır yakalamışken yürüyelim dedim.
    Yürürken de esir aldı tabi, muhabbetine doyamadım bi türlü
    ondan geciktim, zarf da bahane.
    Bugün erken çıkabilir miyim hocam,
    bi kaç işim var.
    Hem eski bi arkadaşa uğricam, yolun sonunda evleri var.
    Teşekkür ederim hocam,
    Kusura bakmayın,
    Biraz geç kaldım ama, uyuyakalmışım... bakalım.


    Metanur
    Konu metanur tarafından (12.Haziran.2016 Saat 02:13 ) değiştirilmiştir. Sebep: Aynı şiiri 2 defa yüklediğim hatası sebebiyle

Benzer Konular

  1. Barış Bayrak ' Siz Manyak mısınız?
    Konu Sahibi metanur Forum Şiir Köşesi
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 06.Haziran.2016, 22:31
  2. Barış Bayrak ' Açıklama
    Konu Sahibi metanur Forum Şiir Köşesi
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 06.Haziran.2016, 03:05
  3. Türk Dünyası Bayrak Anlamları
    Konu Sahibi fe-daî Forum Kültürel Boyut
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 29.Mayıs.2013, 12:25
  4. Bayrak Resimleri
    Konu Sahibi gogeselam Forum Resimler
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 05.Şubat.2010, 18:12
  5. Bayrak
    Konu Sahibi huzurkent Forum Şiir Köşesi
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 19.Ekim.2009, 22:06

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
elektronik sigara, instagram takipçi satın al Torrent Film, joyetech likit, one hit wonder my man , izmir karot , sağlıklı yaşam En kaliteli İstanbul özel ders merkezinde sizleri İstanbul İngilizce özel ders fırsatı bekliyor. izmir ek iş